2014. január 16., csütörtök

Mákos tökös Nyers torta










Hozzávalók :

Alaphoz:

8 dkg darált lenmag
10 dkg darált mák ( előtte 1 óráig áztatott, szárított )
 1 ek kókusz olaj
20 db datolya ( áztatva legalább 20 percet )
1 tk ő fahéj
csipet só.

Tökös krém :

80 g kesudió ( 20 p áztatni )
80 g sütőtök koskára vágva
1/2 csésze sárgarépalé
2 ek méz
1/2 ek citromlé
1 tk szója leticin ( kihagytam )
pici só
pici vaníliapor
1/4 csésze kókuszolaj
1 tk sütőtök fűszer

Sütőtök fűszerkeverék :

1 ek ő fahéj
1 tk ő koriander
1 tk ő szerecsendió
1/2  tk  gyömbér
1/4 tk ő szegfűbors
1/4 tk ő szegfűszeg.

Az alaphoz a hozzávalókat összeturmixoltam és a 18 cm-s tortaforma aljába szépen elegyengettem. Segítségemre volt egy rizstöltő lapátka ???, nem tom mi a neve :) Na mindegy .
Hűtőbe tettem.

A tökös krémhez a hozzávalókat szintén összeturmixoltam és ráöntöttem a mákos alapra.

Hűtőbe tettem, másnap szeleteltem .

Az alapot : Sütő Mónika oldalán találtam :)http://nyerskonyha.blogspot.hu/2013/10/almas-tokos-makos-torta.html

Nyami, nyami :) Nagyon finom lett !!! :)))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése