2014. január 10., péntek

Káposztasaláta piros húsú paprikával és mazsolával





Hozzávalók 4 személyre:

Saláta öntet :

3 ek olívaolaj
1 ek borecet
Só, bors

Hozzávalók :

35 dkg fehér káposzta  vékonyra gyalulva
17 dkg sárgarépa reszelve
17 dkg kaliforniai paprika vékonyan szeletelve
2 púpozott ek friss petrezselyem , metélőhagyma vagy újhagyma aprítva
5 dkg mazsola ( megmosva, csöpögtetve )
5 dkg pirított sótlan földimogyoró vagy fenyőmag vagy aprított dió ( én áztatott szárított diót tettem rá )

 Elkészítettem az öntetet és beletettem a hozzávalókat, jól összekevertem és a hűtőbe raktam legalább egy órára, hogy a káposzta megpuhuljon és az ízek jól összeérjenek .  A diót közvetlenül tálalás előtt raktam rá .( ami itt a fotóról lemaradt :( , de kell hozzá mert nagyon finom vele !!! Főleg így beáztatva és megszárítva,  így könnyen emészthető .)
Nagyon egyszerű és nagyon finom saláta .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése