2014. január 15., szerda

Hajdinaropogós







Hozzávalók :

1.5 csésze csíráztatott hajdina
2 ek nyers hántolt kendermag ( elhagyható )
1 kisebb cukkini ( ha bio akkor héjastul )
1/2 lila hagyma
1 pici alma
3 db fél aszalt paradicsom
1/2 sárgarépa
1 kanál olaj
petrezselyem, bazsalikom levél
pici  himalaja só
olaszos fűszerkeverék

A zöldségeket morzsásra aprítottam konyhai robotgépben , hozzáadtam a  jól leöblített lecsöpögtetett hajdinát és még egyet forgattam rajta, de ne nagyon törjenek össze a hajdina szemek :)
Hozzáadtam a kendermagot, olajat .
Ízesítettem a fűszerekkel.
Jól átkevertem és az aszalóba tettem, tapadásmentes lapon szétkenve. .4-5 óránál megvágtam, ( megjelöltem ) hogy tudjam el törni és megfordítottam teljesen kiszárítottam, jó ropogósra.

Lénárt Gitta könyvéből van a recept.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése