2014. március 20., csütörtök

Vega paradicsomos sajt

Hozzávalók :

1 csésze kesudió ( legalább 2 óráig áztatott )
2 ek szárított paradicsom ( áztatni 2 órán át )
3 ek inaktív sörélesztőpehely
1 ek szójaszósz
1 ek almaecet
1 tk himalaja só
1 tk fokhagymapor
1 tk hagymapor
1/2 tk mustárpor
1/4 tk kurkuma
1 ek kókuszolaj ( olvasztott )

3 dl víz és 2 tk agar-agar por.

Elkészítése :

A kesudióról leöntöttem a vizet és a turmixba tettem, hozzátettem az áztatott paradicsomot és kb 1 dl paradicsom áztató vizét, turmixoltam. Utána hozzáadtam a többi fűszereket, ismét turmix. Kóstoltam és ha kell akkor fűszereztem.

A 3dl vizben felforraltam az agar-agar port, addig kavargattam míg teljesen feloldódott. Lassan hozzá öntögettem a turmixhoz, és készre turmixolta.
Egy üveg tányérba öntöttem és a hűtőbe tettem.

Egy kicsit játszottam :) és szívószállal lyukakat szúrkáltam bele, így olyan mint az ementáli sajt :)
Imádom :) Salátákhoz is kiváló :) De magában is megenném mindet :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése