2014. március 23., vasárnap

Sajtos mandulás kréker


 Hozzávalók :

2 csésze mandula  ( 24 óráig áztatott, héjazott, szárított )
4 ek őrölt lenmag
4 ek inaktív sörélesztő pehely
1/2 tk himálája só
1/2- 1 csésze víz.
3 ek friss rozmaring.

A mandulát aprítottam, hozzáadtam a többi hozzávalókat , egy könnyen kenhető masszát kaptam .
Aszalógép tapadásmentes lapján elkentem és aszaltam 42 fokon, 4 órán át, utána egy fa késsel bevágtam a szeleteket és tovább aszaltam, amikor száraz volt a teteje, akkor megfordítottam és lehúztam a tapadásmentes lapot és tovább aszaltam, míg teljesen ropogós nem lett. (  kb 12 óra )

Különösen nem szeretem a rozmaringot, de a kísérlet miatt csak fél adagot és 1 csapott  ek friss  rozmaringot tettem bele . Nagyon laktató és finom lett, majd valami avókádó krémmel fogom megenni :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése