2014. március 11., kedd

Lila káposzta saláta vegán majonézzel





Hozzávalók :

200 ml majonéz
1 lila káposzta
1 tk fűszerkeverék ( kömény, édeskömény, koriander )

Majonéz :

1 közepes narancs szelet
1 kicsi hagyma
1 ek citromlé
200 ml olívaolaj
6 dkg mandula ( áztatott, szárított )
50 ml tisztított víz
Só, 
mustár. ( dijoni )

A majonézhez a hozzávalókat össze turmixoltam, kóstoltam és sóztam J Ennyi, nagyon finom jó sűrű krémesre sikeredett J


A káposztát nagyon vékonyra gyalultam, egy kicsit besóztam és összegyúrtam a kezemmel mint amikor a  kelt tésztát.  
Fűszereztem és összekevertem a majonézzel, kóstoltam és egy kicsi mézet tettem hozzá ( 1kk ) és  egy kevés borsot, nekem így lett finom   J
Másnapra még finomabb lett a majonéz, mivel jól összeértek az ízek J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése