2014. március 24., hétfő

Csokoládés füge puding, gyümölcsökkel


Hozzávalók :

40 dkg aszalt füge ( szárától megfosztva, áztatva 6 órán át )
20 dkg datolya ( megmosva, áztatva 2 órán át )
3 ek kakaópor ( holland kakaó por )
1/2 tk garam masala ( indiai fűszerkeverék ) (lehet helyette fahéj is :)

A fügéről leöntöttem az áztató vizet,a szárait leszedtem és kevés tiszta vízzel összeturmixoltam, annyi vizet kell hozzáadni, hogy jó krémes lágy legyen.
A datolyát kevés  áztató levével összeturmixoltam, hozzáadtam a kakaót, garam masalát és könnyű krémesre kikevertem.  Pohárba rétegesen betöltöttem. Ezt elég töménynek találtam, így a következő adagokat már gyümölcsökkel rétegeztem : ami van itthon : banán, alma, fagyasztott eper.
Az így elkészült desszertet, áztatott, szárított dióval megszórtam :) isteni, egészséges, finomságos :) Főleg amikor egy kicsit összeértek az ízek :) egy két óra múlva :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése