2014. március 5., szerda

Nyers répatorta



















Hozzávalók :

Alaphoz:

2,5 csésze reszelt sárgarépa (3-4 nagy )
1 csésze dió ( 24 órán át áztatott, szárított )
1 csésze datolya ( 1 órán át  áztatva, lecsöpögtetve )
½ csésze kókuszreszelék
¾  tk fahéj
½ tk szerecsendió
 Csipet só

Kesudió krém :

1 csésze kesudió ( 2 óra áztatva, lecsöpögtetve )
¼ csésze tisztított víz
3 ek méz
1 tk vanília kivonat vagy 1/4 mk vanília por bourbon 
½ friss citromleve
1/3 csésze olvasztott kókuszolaj
Csipet só


Elkészítése :

A datolyát aprítottam, hozzáadtam a diót és a többi hozzávalókat a sárgarépa kivételével és tovább aprítottam, A végén összekevertem a  reszelt sárgarépával. Egy  18 cm-es tortaformába nyomkodtam és a hűtőbe tettem .

Krém :

A kesudiót a vízzel  csipet sóval krémesre  turmixoltam , utána hozzáadtam a többi hozzávalókat és krémesre turmixoltam. Rákentem a sárgarépa alapra és a hűtőbe tettem, 4-5  óra múlva lehet szeletelni.


 Könnyű zöldséges, édes  desszert J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése