2014. március 11., kedd

Paradicsomos kukorica leves nyers




Hozzávalók :

½ csésze kesudió ( 2 órára áztatva )
1 csésze víz
2 ek almaecet
2 tk pirospaprikapor ( füstös )
2 tk hagymapor
½ tk fokhagymapor
2 tk ő fekete bors
1 tk só
¼ tk  cayenne bors

 2 csésze kukorica
1 csésze aszalt paradicsom

 Ezeket jó alaposan össze turmixoltam és a végén adtam  hozzá a  2 csésze kukoricát ( nyáron főztem és késsel levágva a szemeket lefagyasztottam ) és 1 csésze  apróra vágott aszalt saját paradicsomomat  ( én áztattam vagy 4 órán át )

Amikor készen volt akkor még adtam hozzá :

 2 csésze kukoricát
2 tk kaprot ( szárítottat kért a recept de én fagyasztottat tettem bele )
2 ek friss metélőhagyma ( kertemben már van J hála )
2 csésze víz ( langyos szűrt vizet tetem bele )

De ezekkel csak a leglassabb fordulattal turmixoltam egyet, hogy darabosan benne legyenek a kukorica szemek J


Nekem annyira ízlett, hogy nem győztem enni és enni  J Egyszerűen hihetetlenül finomságos lett J
Ránézésre nem olyan mint egy paradicsomleves J de lehetett volna még több pirospaprikát tenni bele, de mindegy az íze a lényeg !!! Az meg …. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése