2013. július 14., vasárnap

Nyers mandulasajt







Hozzávalók :

20 dkg áztatott mandula
1,5 dl víz
1 ek inaktív sörélesztő pehely
1 tk útifűmaghéj
1 kk só
1-1 kis csokor friss snidling és petrezselyem.

A díszítéshez :

1-1  kk natúr ételízesítő, pirospaprika, zöldfűszer.

 A mandulát beáztatni 1 napig, aztán leszedni a barna héját. 1,5 dl vízzel simára turmixoltam, olyan tejfölös túrós állaga lett. Beletettem egy szűrőbe és hagytam, hogy lecsepegjen kb 1 óráig. Ehhez a sűrű masszához hozzákevertem  a sót, a sörélesztőpelyhet, fűszereket és az útifűmaghéjat, ettől szilárd lesz az állaga.
Kézzel formáztam őket és díszítettem külön külön őket :)

Ugyanúgy fogyasztható mint a tejből készült sajtot :)
  Én salátával ettem ,de lehet enni , zöldségekkel, nyers kenyérrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése