2013. július 7., vasárnap

Cukkini spagetti bolognai mártással










Hozzávalók:

1 kisebb cukkini

Szósz :

2 db aszalt paradicsom  apróra vágva ( nem volt itthon , nem tettem bele )
2 db friss paradicsom
1/2 lila hagyma
1/2 áztatott datolya
1 gerezd fokhagyma
Kevés : bazsalikom,petrezselyem ( frisset használtam , az arányokkal vigyázz,mert nekem is majdnem túl bazsalikomos lett :)))) határeset  )
2 kanál hántolt kendermag ( vagy pár szem mandula )

A cukkinit erre kiképzett szeletelővel felszeleteltem .
A zöldségeket aprító gépbe tettem összeturmixoltam ,ráöntöttem és megettem :)

Árpádomnak tettem rá egy kis házi sajtot :)  Egyszerűen csak ámulok, hogy ilyen jó ízük van így nyersen a zöldségeknek :) Próbáld ki te is :)

Lénárt Gitta könyvéből van a recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése