2013. július 7., vasárnap

Aszalt gomba marináló szószosan



Hozzávalók:

1/2 kg csiperke gomba
1 fej lila hagyma
pici csokor petrezselyem
2 ek hidegen sajtolt olaj
2 ek szójaszósz
csipet bors ( elhagyható ) én tettem bele.

A gombát megpucolni  kockázni, a hagymát karikára  vágni.

Megszórni apróra vágott petrezselyemmel és leönteni az olaj és szójaszósz keverékkel, jól összekavarni és legalább 4 órát álljon ebbe a páclében .

Aszaló gépben megaszaltam 6 óra kb. Annyira finom puha és ízletes, hogy én még ilyen finom gombát nem ettem,mondjuk nem vagyok annyira gombás sem ,de ez :)))))) Nem tudom másként leírni : ISTENI .))

Annyi van , hogy azért ezt max 1-2 napig jó  így gyorsan meg kell enni :)) Most készítettem először :)

Lénárt Gitta könyvéből :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése