2014. február 22., szombat

Sport szelet :)



Hozzávalók az alaphoz  :

15 dkg dió ( 24 óráig áztatott, szárított )
20 dkg mazsola ( áztatva 1/2 ó )
1 ek holland kakaópor
1,5 ek kókuszzsír ( felolvasztva kb 5 ek )
2 ek nádporcukor

Csokomáz :

1 csésze 70.5 % Csokoládé psztilla  ( http://bolthely.hu/masszorellato/id/00491_Callebaut_Csokolade_pasztilla__1_0_kg__70_5___kakao_tartalommal__)
2 ek olvasztott kókuszolaj.


Az alaphoz a mazsolát lecsöpögtettem, turmixoltam a kakaó porral és a nádcukor porral. hozzáadtam a diót , kókuszzsírt és tovább turmixoltam.

Egy 26 cm-s jénai tálba nyomkodtam, betettem a hűtőbe ,míg elkészítettem a csokoládé mázat.
Vízgőz fölött felolvasztottam a pasztillákat, a végén hozzákavartam a kókuszolajat , egy kicsit kavargatva hűtöttem.
Rásimítottam az alapra és újra betettem a hűtőbe.
Nagyon finom lett :)

2 megjegyzés:

  1. Én is pont a masszőrellátónál láttam ezt a csokit, de jó, hogy Te ezt használtad, ezek után Én is megveszem :)

    VálaszTörlés