2014. február 17., hétfő

Nyers sajtos kréker


Hozzávalók :

1 csésze nyers kesudió (vízben áztatott 2 óra)
1 nagy piros kaliforniai paprika, a maggal és durvára vágott
2 evőkanál friss citromlé
1/2 csésze inaktív sörélesztő pehely
1/2 teáskanál piros chili paprika pehely 
1/2 teáskanál himalaja só
2 csésze cukkini (hámozott és kockára vágott)
1 csésze nyers mandula liszt (lásd alább)
2 evőkanál őrölt lenmagot

Elkészítés:

A  kápia paprikát és a citromlevet összeturmixoltam, simára. Hozzáadtam a kesudiót, chili port sót és ismét turmixoltam, aztán hozzáadtam a sörélesztő pelyhet, cukkinit ( nekem fagyasztott reszelt volt itthon ) a mandula lisztet és a lenmagot.

Tapadásmentes lapra kentem és aszalni kezdtem 42 fokon, kb 4-5 óra elteltével bekockáztam és tovább aszaltam, Amikor teljesen kemény lett a teteje, megfordítottam és lehúztam a tapadásmentes lapot és készre aszaltam, jó ropogósra. kb 22 óra telt el  mire kész lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése