2014. február 23., vasárnap

Ízes bukta













Hozzávalók:

3 dl langyos házi tej
2 tojás sárgája
6 dkg 82 % olvasztott vaj
5 dkg nád porcukor
jó csipet só.
20 dkg sima liszt
30 dkg Teljes kiőrlésű Tönkölybúza liszt ( a két lisztet összekevertem )
2 dkg friss élesztő szétmorzsolva

 A hozzávalókat dagasztani kell és pihentetni.

Megmondom őszintén és bele tettem a hozzávalókat szeretettel a kenyérsütő gépembe, úgy abban a sorrendben ahogyan leírtam és elindítottam a programot J
 Másfél óra múlva készen volt a gyönyörűséges kelt tésztám J Átgyúrtam vékonyan kinyújtottam kb: 45*35 cm-re
 Felvágtam 20 kockára , Mindegyik aljára tettem keményebb fajta házi sárgabarack lekvárt és egymásra hajtottam.
 Vajazott tepsibe raktam   ( 22*38 )  szorosan egymás mellé, úgy hogy a tészta hajtás alul legyen.  Megkentem olvasztott vajjal és még hagytam a tepsiben egy konyharuhával letarva egy jó ½ -3/4 órát kelni.

Amikor szép nagyra kelt előmelegített sütőbe tettem 180  fokos légkeverésnél kb 35-40 percig sütöttem J
Finomságos lett J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése