2013. december 29., vasárnap

Vörös áfonyás kosárkák


Hozzávalók :
Kosárkához :

125 ml mandula ( áztatott, héjazott )
125 ml datolya (áztatott, leszűrt )
2 ek  szárított vörös áfonya (áztatni )
2 ek kendermag ( őrölt )
3 tk kókuszreszelék
1/3 tk vanília por
1/3 tk fahéj

Töltelék:

2 ek goji bogyó ( áztatni )
3 ek vörös áfonya (áztatni )
6 db datolya ( áztatni )
100 ml kesudió
1,5 mk vaníliapor
1/3 tk őrölt fahéj
1 tk kókuszolaj
1 tk kakaóvaj

Díszítés : ( én most ezt elhagytam )

2 tkkakaóvaj
1tk kókuszolaj
1,5 tk méz.

A kosárkákhoz a hozzávalókat  össze turmixoltam és a kosárka formákba szépen beletöltöttem és a hűtőbe tettem míg a tölteléket elkészítettem.

A töltelék hozzávalóit szintén össze turmixoltam és beletöltöttem a kosárkákba. ( kakaóvaj nem volt itthon így kókusz olajat tettem bele )

A díszítéshez a hozzávalókat gőz felett kell összemelegíteni. Egy tepsibe sütőpapírt helyezni és  ráönteni a masszát , fagyasztani. Hámozni kell belőle a díszítésre.

Én most csak, goji bogyóval, áfonyával és egy kis pisztáciával díszítettem J Különleges és másnap nagyon finoman összeértek az ízei J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése