2013. december 2., hétfő

Diós köles golyók




Hozzávalók :

1 csésze ( 20 dkg ) köles
20 dkg darált dió
6 dkg méz ( rizsszirup …stb amit szeretsz )
Kevés kókuszreszelék

A kölest háromszoros mennyiségű vízben megfőztem,  hűtöttem és összekevertem a hozzávalókkal . Kóstóld meg , ha kell ízesítsd amivel még szeretnéd . Golyókat formáltam belőle és kókuszban és darált dióban megforgattam J Hm.. az a finom diós íz … J


Én  a diókat áztattam 24 órán át, közben többször leöntöttem róla a vizet és tiszta vízzel öntöttem fel.  Utána kiszárítottam és ledaráltam. Így az emésztést gátló enzimek, feloldódnak kiáztak belőle , ezt azért készítem így mert nyersen esszük. Mindig többet készítek egyszerre, így mindig van készen áztatott szárított nyers dióm J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése