2013. december 10., kedd

Csicsókasaláta rukkolával, salátával

Hozzávalók :

50 dkg megmosott, jól lesikált csicsóka  ( én meghámoztam )
20 dkg lila hagyma vagy új hagyma zöldjével együtt
2-3 db szárított paradicsom
10 dkg sárgarépa
1 kis marék mandula ( legalább 1 éjszakára áztatva és lehámozva )
1 ek citromlé
1-2 ek lenmagolaj ( én most hidegen sajtolt napraforgóolajat használtam )
só ízlés szerint.
apróra vágott bazsalikom
kis marék rukkola ( a csicsóka emésztését segíti !! )

A csicsókát és a sárgarépát Juliennre vágtam a lila hagymát vékony karikákra. A mandulát nagy darabokra vágtam .
A salátához valókat összekevertem, megöntöttem citromlével olajjal , átforgattam és megszórtam mandulával.Jégsalátával tálaltam .
Lénárt Gitta könyvéből való a recept.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése