2013. szeptember 3., kedd

Nyers Lasagna





















Lasagna

Hozzávalók : 2 személyre

2 közepes zsenge cukkini
½ jégsaláta

Paradicsomszósz :

20 dkg paradicsom
5 dkg aszalt paradicsom
5 dkg datolya
Só, friss bazsalikom, fokhagyma, bolognai fűszerkeverék ( én friss oregánót tettem bele még )

Magos réteg :

10 dkg mandula
5 dkg paprika
1 ek sörélesztőpehely ( imádom )
Csíkozásból kimaradt cukkini darabok ( max 5 dkg )
Kb 1 dl víz ( nem tettem hozzá )
Só petrezselyem, citromlé.

Tetejére:

Paradicsomkarikák, friss bazsalikom

A cukkiniből, uborkagyalun vékony csíkokat szeleteltem.

A paradicsomszószhoz valókat aprítógépbe raktam , összeaprítottam a hozzávalókat, de nem lett olyan krémes ezért botmixerrel át dolgoztam és akkor jó lett , de még tettem bele 1 ek őrölt sárga lenmagot kellene egy jó turmix ) J

 A magos réteget már egyből botmixerrel pürésítettem . a végén tettem hozzá 1 ek darált sárga lenmagot, hogy a nedvességet felszívja.

Elkezdtem rétegezni:
1 sor szeletelt cukkini, .rá egy sor saláta ( fejes salátát raktam  )  utána rákentem 1 sor paradicsomszószt, majd ismét cukkini, saláta, most magos réteget kentem rá és utána megismételtem még kétszer. A végén cukkinivel fedtem be és paradicsomkarikákkal díszítettem J

Lénárt Gitta köszönöm, hogy megismerhettem a receptjeidet J Nem tudom elmondani mennyire finom lett J) Merem mondani egyik legnagyobb kedvenc ennivalóm ez !! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése