2013. szeptember 30., hétfő

Lúgosító karfiolfőzelék sárgaborsós panírozott karfiollal


Hozzávalók:

40 dkg karfiol
1 fej hagyma
1 ek olívaolaj
2dl kókusztej ( szójatej vagy más gabonatej ) (én 2 dl vízhez 2ek kókusztejport adtam )
2 ek kölesliszt ( kölest ledaráltam kávédarálón )
só, bors,vegamix,csipet pirospaprika, ő szerecsendió.

 Elkészítése:

A hagymát az olajon megdinszteltem, hozzáadtam a feldarabolt karfiolt és annyi vizet, hogy épphogy csak ellepje. Puhára főztem .
A kókusztejbe beletettem a lisztet és a fűszereket, összekevertem és bele tettem a karfiolba.Főztem pár percig míg besűrűsödött :)  Nagyon finom lett !!!! :)

Karfiol sárgaborsós panírban :

A karfiolt vegamixes vízben  3 percig előfőztem, leszűrtem kihűtöttem.

kb 1 dl sárgaborsólisztet összekevertem annyi vízzel., hogy sűrű palacsintatészta állagú legyen. Ebben megmártogattam a karfiolt kanállal és a forró olajban kisütöttem. Kívűl ropogós lett a bundája :) az íze nagyon különlegesen finom lett :) Érdemes kipróbálni :)

Ránézésre nem olyan guszta de az íze nagyon finom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése