2013. november 14., csütörtök

Nyers Áfonyás torta


Hozzávalók: 18 cm –s tortaformához

Tészta:

2 csésze ( áztatott héjától lehúzott )mandula, ( Én 10 dkg –t tettem bele )
1 csésze áztatott datolya,
1 kk. vaníliapor
pici só
 Aprítógéppel összeaprítani először a mandulát, utána hozzáadni a datolyát, sót .  Nyomkodd a tortaformába .

Töltelék:

1,5 csésze kesudió, kevés vízzel  ami ellepi turmixoltam,  hozzáadtam  az
1 fagyasztott banánt      ( felkarikáztam és 2 órára a fagyasztóba tettem, de szerintem nem muszáj)
1/2 csésze áfonyát          ( fagyasztottat tettem bele )
1-2 ek kókusz zsírt        ( nem volt elég így én tettem bele még plussz 3 ek –al )
2-3 ek Méz
1 kk. Vaniliapor
1 ek. Citromlé ( friss )
1 – 1,5 csésze víz ( én 1 csészényit tettem hozzá ) szerintem ezért lett lágy az első készítésemnél de leszedtem a tetejét másnap, és összekevertem még a 3 evőkanál kókuszzsírral. 
Na így már jó lett.  
J Majd legközelebb nem teszek bele vizet, így próbálom ki. J
.összeturmixolni krémesre. J

Rákentem az alapra .  Hűtőbe tettem . Már 1-2 óra múlva lehet enni, de szerintem jobb ha egy napot áll
J
A recept :

Raw For Life  oldalról van


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése