2013. november 18., hétfő

Fekete erdő poharas krém ( nyers )




Hozzávalók :

Csokis réteghez :

2 avokádó
1 érett  banán
2 ek kakaópor ( én holland kakaót használtam )
1 ek méz ( én tettem még bele mert édes szájú vagyok J ) vagy más édesítő

Gyümölcsös réteghez:

40 dkg piros  gyümölcs összesen ( aszalt meggy beáztatva, málna ribizli,feketeszeder vegyesen )

Vaniliás réteghez :

20 dkg kesudió ( én áztattam 1/2 órát )
½ citrom leve
1 ek méz vagy más édesítő
Vaniliapor ( vagy egy vanília kikapart belseje )
Víz.

Az avokádót, banánt, kakaót, mézet sima állagúra turmixoltam.

Az aszalt gyümölcsöket egy kis áztatóvízzel  nem túl sima krémmé összeturmixoltam aztán beletettem a többi hozzávalókat és egyet forgattam rajta, vagy villával nyomkodd össze..

A kesudiót a hozzávalókkal  annyi vízzel össze turmixoltam, hogy tejföl sűrűségű legyen.


A poharakba először a csokis réteget ,aztán a gyümölcsös réteget és a vaníliás réteget tettem . Utána lehet ismételni a rétegezést J
Díszítsd tetszés szerint J

Lénárt Gitta könyvéből van a recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése