2013. augusztus 11., vasárnap

Édes energia szelet ( nyers )





Hozzávalók :

1 csésze mandula
1 csésze dió
1 csésze kesudió
1 csésze csíráztatott hajdina
1 csésze datolya
1 banán
1 alma
1 kanál méz
pár csepp citromlé,ízesítheted fahéjjal,vaníliával, narancshéj stb

A magokat egy napra áztattam a kesudió kivételével. Aprító gépben morzsásra aprítottam. A datolyát a többi gyümölccsel  turmixoltam és a magokra öntöttem, hozzákevertem a hajdinát, jól összedolgoztam és az aszalóba tettem. Amikor egy kicsit megszáradt a teteje akkor bevagdostam, hogy könnyebb legyen majd szeletelni.( kb 10 óra az aszalása )
Nagyon finom édesség lett, jó ropogtatni való, ha egy kis nasira vágysz :) és természetesen egészséges :)


Lénárt Gitta: Élő Ételek Könyvéből van a recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése