2013. augusztus 11., vasárnap

Zöldségcurry ( nyers )










Hozzávalók :

2 sárgarépa reszelve
1 cukkini kockára vágva
1/2 paprika kicsi darabokra vágva
1/2 lila hagyma
kis darab gyömbér reszelve
1 marék mazsola  ( előtte áztatva egy kicsit )
 Édes gyümölcs : én  őszibarackot tettem bele
Néhány friss mentalevél
( más zöldségekkel is ki lehet próbálni : brokkoli, retek, karfiol, zeller stb )

Curry szósz:

3 dl kókusztej ( kókusztejporból készítettem, turmixoltam )
1 marék szezámmag
1 tk currypor
csipet só
1 narancs leve
aszalt paradicsom apróra vágva. ( nekem most nem volt )

A zöldségeket összevágtam egy tálba raktam

A szószhoz a hozzávalókat összeturmixoltam és a zöldségekre öntöttem, hűtőbe tettem, hogy az ízek összeérjenek és felszívják a nedvességet :) és így a zöldségek megpuhuljanak :)

Pár levélke menta és paradicsom jól illik hozzá, sőt tehetsz még hozzá egy kis mandulát, kesudiót :)

 Annyira finom lett, hogy nekem ez lesz az egyik kedvencem :) Mennyei :)

Lénárt Gitta:  Lúgosítás élő ételekkel c  könyvéből van .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése