2013. augusztus 11., vasárnap

Zöldséges lenmagos kréker ( nyers )



Hozzávalók :

2 sárgarépa
1 kisebb cékla
1 kisebb lila hagyma
1/2 csokor petrezselyem ( 10-15 szál )
2 kanál hántolt kendermag (kihagyható )
2 csésze sárga lenmag
só, fűszerek.

Bármilyen zöldséget használhatsz hozzá:

Cékla helyett zellert, paprikát, aszalt paradicsomot.
Répa helyett cukkinit.

Elkészítése :

 A zöldségeket morzsásra  aprítottam.  Lenmagot szárazon ledaráltam kávédarálón és és tiszta vízbe áztattam 2 órán keresztül, a térfogata megnő így a vizet pótold ha kell. Egy lágy tészta szerű masszát kell, hogy kapj .
A két massza a lenmag és a zöldség egyforma arányúak legyenek.
Jól összedolgoztam ,sót,borsot,curryt, majoránnát tettem bele és megaszaltam .Mikor a teteje már szikkadt volt, bevagdostam.
Nagyon finom lett, kenyér helyett :) és így ezáltal még fogyok is :)

Lénárt Gitta : Élő ételek könyvéből van a recept




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése