2013. június 29., szombat

Tortilla házilag





Hozzávalók 8 db-hoz:
  • 30 dkg liszt ( teljeskiőrlésű tönköly búzaliszt )
  • 4 ek olívaolaj
  • langyos víz, amennyit felvesz ( kb 170 ml)
  • 1 kk himalaja só
  • pici sütőpor
Össze gyúrom a tésztát egy jó állagú rugalmas tésztává ,hengerre formázom, 8 fele vágom és egyenként vékonyan ( kb  2 mm ) kör alakúra nyújtom. Forró teflon serpenyőben , szárazon zsiradék hozzáadása nélkül megsütöm mindkét oldalát, amikor kis hólyagocskák keletkeznek rajta, akkor fordítom meg . Egymásra teszem és ha nem fogy el akkor lefedve fólpackkal a hűtőbe teszem ,de ha kint marad se baj ,ugyan olyan puha marad másnapra is :)

Tetszés szerint megrakom zöld növényekkel : saláta, rukola, káposzta, uborka, lila hagyma, paradicsom, paprika  stb, amit szeretsz :)

Tettem még rá fetasajtot , megöntöttem saját készítésű majonézzel, ketchuppal . Szezámmaggal megszórtam, összetekertem és megettem :) Jaj de finom volt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése