2014. július 14., hétfő

Őszibarackleves ( nyers )



Hozzávalók  :

3+1 nagy őszibarack
2 dl mandulatej       (http://mevike.blogspot.hu/2014/03/mandula-tej.html )
1 marék kesudió
csipet vaniliapor
kevés citromlé
méz
fahéj
1-2 marék jégkocka

Elkészítése:

2 db őszibarackot, kesudióval, vanilia porral, citromlével, mézzel krémesre turmixoltam,  utána hozzáadtam a tejet és a jeget és készre turmixoltam.

A tálkákba daraboltam az őszibarackot , ráöntöttem a levet és megszórtam fahéjjal.

Egyszerűen : fenséges !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! isteni finom :) Nem is tudom minek főznek az emberek :) gyümölcslevest :) hiszen ettől nincs finomabb, minden vitamin benne van :)

Ui : 

Természetesen mandulatej nélkül, vízzel is el lehet készíteni,na de a mandulatej.... hm.... isteni :) krémes finomságos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése