2014. július 14., hétfő

Currys, sörélesztős salátaöntet



 Hozzávalók :

1 csésze kesudió ( 4 óráig áztatni, leöblíteni )
1/2 csésze víz
4 ek sörélesztőpehely
1/2 tk só
2 ek citromlé

Fűszerek : tetszés szerint

curry, kurkuma, pirospaprika por, olaszos fűszerkeverék, köménymag.

Hűtőben kb 1 hétig eláll az öntet .

Turmixgépbe raktam a hozzávalókat és krémesre turmixoltam, kóstoltam, és fűszereztem még ha kelletett :)
Kevés vizet tehetsz hozzá, hogy olyan tejföl szerű legyen az öntet :)

Salátakeverékem :

Saláta, cukkini, paradicsom, sárgarépa, fenyőmag,  az öntettel jól átkeverve fogyasztottam .
 Bármilyen saláta keverékre öntheted :) természetesen annyi öntetet amannyit jónak látsz :)

Egyszerűen, imádom annyira finom, hogy nem bírtam ki egy tányérral :) és  még ettem egy nagy adagot :)

Kedvencem marad :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése