2014. július 23., szerda

Csokoládékrémes brownie

Hozzávalók :

1 csésze dió és mandula vegyesen  ( áztatott, szárított )
1/3 csésze kakaó ( karobpor )
3 ek olvasztott kókuszolaj
10 szem datolya ( 5 percig áztatni, lecsöpögtetni )

Krém :

1 érett avokádó
1 banán
1/4 csésze méz
2 ek kakaópor ( karobpor )


Elkészítése :

A dióféléket aprítottam, hozzáadtam a kakaót, kókuszolajat és az áztatott, lecsöpögtetett datolyát és kézzel jól összedolgoztam.
Egy 18-cm-s  tortaforma aljába szépen elegyengettem egy kanállal és betettem a hűtőbe.

A krém hozzávalóit turmixgépben összeturmixoltam, ráöntöttem a torta alapra , megszórtam aprított dióval és mandulával.
Pár órára a hűtőbe tettem, hogy az ízek összeérjenek :) Teheted a fagyasztóba is és akkor egy-két óra múlva már fogyasztható is :)

Nem mondok semmit !!!  :) csak annyit, hogy nagyon finom :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése