2013. február 28., csütörtök

Mandulajoghurt





Mandulajoghurt
Bejegyezte Winklerné Vámosi Nóra on január 4th, 2011

Hozzávalók:

1 marék mandula (előzőleg beáztatva, héjától megfosztva),
 1 banán,
 1 narancs,
1 alma,
fél citrom leve,
méz ízlés szerint,
 fél kávéskanál valódi vanília por,
 csipetnyi himalaya só,
 + gyümölcsdarabok a pohárba (én banánnal, naranccsal és aszalt goji bogyóval díszítettem), kb. 1 dl víz.
Elkészítés:
A mandulát a vízzel jól összeturmixoljuk, majd hozzáadjuk a gyümölcsöket, a citromlét, a sót, a mézet, és alaposan krémesre turmixoljuk.
Tálakba szedjük, díszítjük a maradék gyümölccsel és tálaljuk.
Erika receptje szerint, ha savanykásabb ízt szeretnél neki, hagyd állni, 4-6 órán keresztül, hogy kissé megerjedjen, így joghurtosabb hatást tudsz elérni.
  Éva : nekem egy kicsit lágy lett ,nem lett olyan szép krémes ,de legközelebb teszek bele több mandulát ,szerintem ez volt a baj , vagy az ,hogy szeletelt mandulából készítettem ? :(  Először csináltam ,de így is az íze nagyon nagyon finom lett :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése