2014. május 27., kedd

Tortilla ( Nyers ) zöldségekkel,vegán sajttal




 Tortilla hozzávalói :

3 csésze hámozott cukkini
3 ek olaj ( hidegen sajtolt )
2 tk citromlé
1 tk őrőlt koriander
1/2 tk só ( himalaja )
1/2 csésze lenmagliszt ( darált lenmag )

Az összes hozzávalókat turmixoltam és tapadásmentes lapon megaszaltam   ( kb 12 óra 40 fokon  ) ebből 2 nagy és egy kisebb kör alakú tortilla lett .

Nagyon finom :) csak vigyázni kell, hogy ne legyen nagyon vékony , mert nekem az egyik nagyon  vékonyra sikeredett és nagyon megszáradt ezért az széttört, nem tudtam feltekerni.

Amikor készen lettek a lapok, megpakoltam salátával, zöldségekkel, tettem rá pár szelet vega sajtot és leöntöttem egy kis öntettel.
 A két oldalát behajtottam és feltekertem, ( mint a töltött káposztát :)   átlósan keresztbe vágtam :)

Sajt : http://mevike.blogspot.hu/2014/03/vegan-paradicsomos-sajt.html

Most egy kis kínai öntettel :

1/2 csésze datolya (9-10 db áztatva )
1/4 csésze narancslé ( 1/2 narancs )
1 tk citromlé
1/2 tk himalaja só
1 ek olívaolaj
1/2 tk kínai 5 fűszerkeverék
Turmixoltam és egy kis üvegbe tettem, így eláll a hűtőben pár napig :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése