2013. október 20., vasárnap

Távolkeleti rizs ananászban

Távolkeleti rizs ananászban

Hozzávalók:

24 dkg hosszúszemű rizs ( Lagrizs )
5 dl forró víz
5 dkg kókuszreszelék
3 ek olaj
1 fej hagyma
¼ tk kurkuma
½ tk só
5 szegfűszeg
1 egész fahéj
Mazsola, mandula, tökmag, szárított sárgabarack, ananász darabok .

Elkészítése:

Fele forró vizet és a fele kókuszt turmixoltam és így kaptam belőle: kókusztejet. Félretettem.

Melegítettem az olajat bele tettem a hagymát pároltam aztán bele tettem a rizst, kurkumát, sót két percig kevergettem utána hozzá öntöttem  a kókusztejet és a vizet, aztán a szegfűszeget és a fahéjat. Kb 10 percig főztem lefedve.
Beletettem a mazsolát, mandulát, tökmagot,sárgabarackot,kókuszt és 8 percig főztem. Amikor a víz elfőtt akkor kész levettem a tűzről és 5 percig állni hagytam,.

Kiszedtem a fahéjat és a szegfűszeget.
Ananászt kettévágtam és karalábévájóval kiszedtem a belsejét, beleraktam a rizst .


Jó étvágyat J nekem nagyon ízlett J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése