2013. október 4., péntek

Csírafasírt salátával és magmajonézzel






Hozzávalók :

1,5 csésze lencsecsíra ( 4 napig csíráztatott lencse )
0.5 csésze beáztatott dió 
1 szál sárgarépa
1/2 lila hagyma
5-6 szem fekete olívabogyó 
zöldfűszerek : snidling, oregánó, kakukkfű,petrezselyem ( ízlés szerint.
Só  ( és én  tettem bele egy kicsi curryt )
 
Minden hozzávalót aprító gépbe tettem ,jó kis masszát készített a gép. Ez így is fogyasztható krékerre kenve, vagy paprikába töltve is lehet fogyasztani.
Fasírtokat készítettem és be tettem az aszaló gépbe megaszalni.

Lénárt Gitta könyvéből van a recept 

Magmajonéz :

1/2 csésze kesudió 
1 ek mustármag
kevés méz,olívaolaj,citromlé,só .
Ezeket kevés vízzel jó krémesre turmixoltam és ezzel öntöttem meg a salátát :) olyan nagyon finom füstös íze lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése